Het ‘teske koffie’, ‘tas thee’ en gebaksbordje ‘stökske vlaoj’ zijn producten uit de merchandise lijn van Maastricht marketing. De Stichting Maastricht Marketing is een citymarketing organisatie die de (regio) Maastricht (inter)nationaal profileert. Doels Lees meer.
Het ‘teske koffie’, ‘tas thee’ en gebaksbordje ‘stökske vlaoj’ zijn producten uit de merchandise lijn van Maastricht marketing. De Stichting Maastricht Marketing is een citymarketing organisatie die de (regio) Maastricht (inter)nationaal profileert. Doelstelling van Maastricht Marketing is economische omzet voor de stad te genereren door de merkpositionering van Maastricht te versterken en de promotie van Maastricht als “stad om te bezoeken, wonen, studeren en te werken” te stimuleren.
Maastricht porselein is een aftakking van de Royal -MOSA, die in 1883 door Louis Regout opgericht werd. Alle producten van Maastricht Porselein bestaat uit zogenaamd ‘hard porselein’. Dit keramiek heeft de meest duurzame eigenschappen.
In 2017 heeft Maastricht Marketing met de producten van Maastricht porselein een dialect merchandise lijn ontworpen ©.